DetDuInteVisste <3

2013-05-24
22:30:32

Yes i did it!
Yeeeah, nu har man vart i Örebro med morsan och gissa om man är lycklig. Förutom grejjset i halsen, huvudvärken och spykänslan så är man så lycklig för nu har man äntligen fått baslådan och högtalarna jag längtat så mkt efter. Även två klänningar, en skin väsk, nya dator ladddare så kan sitta vid datorn igen! Fatta glad jag är och sen har jag även fått en bordsfläkt hehe. Nej men en riktigt bra dag ändå. Roligt att umgås med mammsen, förutom min jävla hals :( menmen nu sitter man och dunkar lite för sig själv och det är inte en ända jävel som kan komma. 
 
Btw så blir det att kolla på moppen på onsdag och då ska jag även leta skor, smycken, väska, trosor och smink. Voj voj blir dyrt för mammsen haha. Ska även på återmöte med min psykolog i Örebro och jag ska berätta att det går upp och ner. Det gäller om medicinering. 
 
Nej ska se om det finns nå gött å sen kanske glo en film eller spela nå sköjj spel, kanske ska ladda ner nå. Jaja tar väl å redigerar lite bilder. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: