DetDuInteVisste <3

2013-11-01
11:52:13

Borta bra men hemma bäst.
Åh, det är så underbart skönt att vara hemma, på fast mark, haha. Kom hem vid ca halv 3 igår, och sen vid 3 kom älsklingen hit, fan vad jag saknade han. Ja alla fall jag ska väl ta och berätta vad som har hänt och vad vi har gjort!
 
Tisdag: Åkte kl 10.00 och var framme vid ca 1 i Täby. Vi hälsade på Emmas syster med bebbis, så himla söt! ♥ Sen var vi där en stund och umgicks sen åkte vi till Mammas Grill & Thai och käkade lite lunch. Sen drog vi vidare till Stockholm, till hamnen där båten stod och väntade. Vi hämtade biljetterna och gick på båten, till hytten (som var väldigt liten men mysig). Vi piffade till oss lite och gick sen runt på båten för att kolla vad som fanns, väldigt mycket pubar haha. Sen så blev det att käka lite, vi kollade på Cover konsert med Lady Gaga. Jag och Emma tog några Alkoholfira drinkar (Yellow Diamond) och sen gick vi till hytten och piffa till oss och bytte om för sen drog vi till Disco. Rätt så okej faktiskt, jag och Emma dansade i ca 3 timmar haha, så när kl var 3.00 så tänkte vi att det var nog dags att gå och lägga sig haha.
 
Onsdag: Sen sov vi till halv nio då dom börjar snacka finska i högtalarna och säga att vi snart va i hamn i Tallin (finska är det värsta jag vet). Sen när vi väl var i hamn så gick vi av och började vandra i Tallin, Estlands huvudstad. VI gick till några köpcentrum och en slags marknad. Kollade in gamla stan i Tallin. Det kändes nästan som att jag gick i Stockholm haha för sen vandrade vi vidare och käkade på donken haha! Sen gick vi på Lindex (som faktiskt fanns i Tallin) och jag köpte mig en blå och fin skjorta, sen gick vi runt lite till och jag spenderade lite på pengar på en Playboy parfym också. Sen började vi bli riktigt trötta så vi satt oss på ett slags Grill house, eller vad det nu hette. Jag köpte mig en tomte till mammsen och sen köpte jag och Emma oss en varsin glass för 1 Euro (10 kr). Klockan började dra sig mot 3 så vi gick mot båten. Vi gick till hytten och där la vi oss och vilade men råkade somna till 19.00 haha och då hade båten redan åkt iväg så vi började piffa till oss och byta om för att gå på en resturang och käka. Sen kollade vi på Robbie Williams, en cover konsert tyvär men den var jävligt bra ändå. Riktigt jävla bra dansare var det alla fall, så jag vart ju bra sugen på att dansa haha. Sen drog jag och Emma till disco igen men det var så fullt i Onsdags så vi var bara där en liten stund och sen drog vi och la oss.
 
Torsdag: Vakna vid 8 och väntade på den finska kärringen som skulle börja snacka. Sen gick vi upp och gjorde oss iordning. Packade och handlade lite på Taxfreen, det sista liksom. Sen kom båten i hamn vid 10.00 och vi gick av. Gick till bilen och åkte till Täby för att käka på Subway och åkte sedan raka vägen hem. Jag sov nästan hela vägen hem haha. Ja vi kom ju hem vid typ halv 3 och älsklingen kom ju sen det vet ni ju haha. Vi kollade på Grinchen och Tomten är far till alla barnen. Rikigt mysigt var det så vi vart ju inte alls att längta till jul, eller? Sen åkte vi lite moppe, dom få sista gångerna jag kan åka moppe nu ju tyvär.... Ja sen käka vi lite när mammsen kom hem och sov sedan. 
 
Idag: Så nu sitter vi här eller ja, jag sitter och älskling ligger i sängen å busar med Lucky. Har väl just varit ute i spöregn men lille hunden. Käkat lite frukost och jag sitter här och avreagerar mig på bloggen.. jag har så förbannat ont i foten så det är nå sjukt och jag vet inte varför. Aja nu ska jag vara social med älskling och lyssna på musik. Bloggar senare. Ni får lite bilder. PUSS
 
 
Tallins gator :)
 
 
Tack tjejor för tre underbara dagar, jag hade jätte kul! Nästa gång blire London eller? ;) ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: