DetDuInteVisste <3

2013-11-04
22:29:48

Ett glatt godnatt!
Nu säger jag godnatt med ett leende på läpparna. Jag är så jävla stolt över mig själv, har gjort mitt första CV och det känns as bra. Så jävla stolt och sen är jag fett taggad tills imorgon då det blir att leta sommarjobb hehe, sen mår jag nog bara allmänt bra tack vare min älskade pojkvän, min fina mamma och min underbart söta hund! Jag älskar min familj, för denna familj duger precis som den är, jag behöver inget mer! ♥♥♥ Jag lyssnar lite på jul muisk just nu men ska dra mig till sängs just nu. Vill bara berätta för alla att ni är perfekta som ni är och att ni ska vara glada för det ni har, alla är unika, alla är underbar på sitt egna lilla sätt. Godnatt från mig till er och sov gott. PUSS
 
 
Jag älskar att planera min framtid, allt underbart som kommer hända efter gymnasie, det är sjukt hur mycket jag längtar. ♥♥♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: