DetDuInteVisste <3

2013-11-03
12:52:13

Fuck uppdatering.
Ja typ, orkade inte uppdatera varken i fredags eller i lördags så nu får ni veta vad som har hänt.
 
Fredag: Ja det var väl en massa jävla planering. Gick upp och käka frukost och mest chilla till typ 4 då jag och älskling gick till Folkan. Sen kom typ alla andra som skulle vara med och göra Halloween vandringen (som var igår). Det gick väl någorlunda bra. Fixade ngra pumpor, lite bomull och sen allt ljud som skulle vara. Lite planering om allt vart allt skulle vara och lite så. Det gick väl ganska bra faktiskt. Efter det gick jag och älskling hem för att göra sig iordning för så skulle vi iväg och käka på Hörnkrogen. Riktigt gott var det, Fläskfile och Pommes vart det för min del hehe. Skulle egentligen bowlat också men det kom saker emellan så vi struntade i det haha. Vi gick hem och kollade på film ist. The Heat, en skit bra komedi film så den rekommenderas starkt haha, skratta gjorde vi iaf. Sen vart vi så trött så vi gick och la oss.
 
Lördag: Sov till typ 11 igår och sen var det bara upp och äta frukost och duscha och börja göra sig iordning, fixade naglar och håret, kollade på kläder och pratade/bestämde med folk så allt skulle bli bra till kvällen. Sen var man typ klar då och kl var 3 så det var bara att kila iväg till Folkan och börja med allt. Vi satte ut ljuslyckor och grav ljus, tände överallt. Vi sminkade oss, vilket jag tyckte var väldigt roligt faktiskt. Satte fyr på nåra eldstadar utanför folkan så det skulle se lite trevligt ut. Gå rutten en gång så alla visste vart dom skulle vara. Fixade lite små fix och gjorde iordning fikat som fanns. Sen började det komma lite folk hehe. Vi började vandringen och det gick hyffsat bra alla fall, hoppas dom hade någorlunda kul dom som kom alla fall. Efter det blev lite musik och chilla runt bara, lite slantar fick vi ihop också hehe. Sen blev alla så trött så vi stängde och städade vid 21. Sen när allt var klart stängde vi och låste och jag, mamma och älsklingen drog hem. Fyfan vad trött jag var när jag kom hem, fötterna var helt slut och jag bara la mig i sängen och grina, jag var så förbannat trött haha. Så blev lite varm choklad, några After Eight och sen en bra film med älsklingen å sen sov vi.
 
Idag: Så idag vaknade vi typ vid halv 12 och gick ut och gick med Lucky och nu sitter jag här och bloggar, ska kolla på en film och mysa lite med älsklingen nu så jag, jag bloggar väl ikväll. PUSS
 
 
Mys fredag ♥
 
 
Så såg jag ut, skrämmande va? haha :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: