DetDuInteVisste <3

2013-11-06
08:00:08

If you still breathing you are the lucky one! ♥
Nu sitter jag här igen, framför datorn på morgonen när det är som värst, mitten på veckan, onsdag USCH! Både idrott och slöjd, fyfan vilken hemsk dag usch. Aja älskling kommer alla fall hit efter skolan och det är ju bra positivt, hoppas bara jag får blogga lite haha. Nu är alla fall xboxdosan beställd så den kommer förmodligen imorrn eller på fredag, får la hoppas på imorrn. Jag funderar fan på att åka moppe till skolan idag men jag vet inte om jag orkar fan, eller gör jag det? Haha jag är ju alla fall lite glad för jag hitta en hundring i fickan på en tröja jag inte använt på länge, det är fan bra gjort haha. Jomenvisst nu ska jag dra mig till helvetet. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: