DetDuInteVisste <3

2013-11-06
22:44:46

Imorgon är det ny dag, med nya möjligheter, godnatt!
Ja ska väl ta och lägga sig snart då men första ska jag väl ta och skirva lite om vad som har hänt idag, för alla er som är intresserade hahaha. Nej men skolan då som vanligt och lite tråkigt slöjd på slutet, sen har jag köpt mig ett par nya hörlurar, dom andra dog tyvär men dessa duger så länge. Ja sen kom ju älskling hit och vi har tittat på film, Hallowman 1 & 2, sen har vi varit ute med Lucky och jag har lagat mat, som den duktiga kvinnan jag är haha. Imorgon sen då så blir det Linde, Örebro, Linde och sen hem haha så massa åkande och göra måsten imorgon då. Älskling sover här inatt igen så det blir riktigt mysi pysigt! Nej nu ska jag fan borsta gaddarna och sen sova. Hoppas ni alla andra sover gott inatt och sen ska jag bara berätta att jag tänkte ha en frågestund här på bloggen snart så ni får kika in så ofta som möjligt så får ni ju se om det kommer upp nu. Godnatt & PUSS
 
 
Mina nya bebbisar :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: