DetDuInteVisste <3

2013-11-05
21:09:55

Xbox 360, jag kan också!
JIPPIE KAJEJ! Jag har också skaffat mig ett Xbox 360 nu så när jag köpt GTA V så blir det spela av tammefan! Haha funderar på att sälja mitt wii då, men nej det kan ju komma till använding haha! Ja nu har man käkat och chillat lite på nätet för att kolla efter spel och kontroll då jag bara har själva konsollen, så kan inte spela fören kanske på fredag om jag har tur haha! Så ja, vad ska jag mer säga, att gymnasiemässan gick bra och lika så dom 3 föreläsningarna som var på förmiddagen. Känner mig dutti som faktiskt ansträngt mig på detta och lyssnat och tagit in information om allt som dom snackat och tjatat om. Får se vad det händer och fötter senare i livet  men nu har jag bestämt mig för att beställa dosan och sen blir det att sova, tror jag haha. Jo jag är fan as trött fast först bestämma kläder, vad jag ska ha på mig imorgon. Så ska jag och älskling mysa eftersom han slaggar här inatt hihi. Ja men godnatt på allesammans och hoppas ni sover gott inatt. PUSS
 
 
Love u Emssi ♥
 
Mitt älskade Xbox ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: