DetDuInteVisste <3

2013-10-09
07:54:06

Ångesten förlora, nu lever bara lyckan! ♥
Nu lever jag mitt liv. Jag duger som jag är. Jag kan gå i det kläder jag vill. Jag skiter i skitsnacket. Jag är nöjd med hur jag ser ut. Jag är också fin. Ingen ska behöva döma mig. Jag är också människa. ♥
 
Ja godmorgon på er. Nu var det dags för skola igen då. Nu har jag mys pys på mig idag och tycker att det ska bli riktigt skönt. Blir möte nu igen efter skolan och sen kommer älsklingen. Blir lite mys och se om det blir någon moppe åkning. Måste bara säga att jag är glad att Ica skaffat Celsius för det räddar verkligen min dag. Eftersom jag inte ska äta så mkt socker längre. Eller ja jag får inte äta godis, dricka läsk eller äta fikabröd. Har väl tabbat med 2 ggr annars så går det ganska bra och i dessa nödfall så är Celsius min räddning. Ja nu måste jag dra vidare. Bloggar sen när jag kommer hem om det inte blir nå mobilbloggning. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: