DetDuInteVisste <3

2013-10-24
22:21:38

Are you mad?
Okej, just den frågan är den värsta jag kan tänka mig och få tror jag. Den gör mig arg.. GRRH.
Aja förlåt att jag inte har bloggat men jag har varit på mötet och det blev mycket klart och hjälp och allt. Sen så har jag varit ute med lucky, MYS! ♥ Sen så har jag spelat WOW som en jävla sate bara för att komma till lvl 10 men mamma kom hem så blev bara lvl 9.. GRH! Aja får väl se om jag orkar imorgon eller något. Alla fall så gick det någorlunda bra i skolan och så. Pratat med älskling och mobilen också, MYS PYS! ♥ Nej lite ägg i magen nu då och sen en god godnattsömn tror jag, fast en väldigt ensam godnattsömn.... Så jävla trött, mår illa, mensvärk, huvudvärk, nackont.. eller ja jag har ont överallt... FUCK! Aa jag ska käka ägg nu. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: