DetDuInteVisste <3

2013-10-21
21:19:24

Cuddling with a movie all alone.
Ja mitt bästa sällskap just nu är mina fina raggisar och hunden. Saknar älsklingen nå enromt mycket så det sjunger om det. Jag är så mysis just nu och så finns det bara en lite pälsboll och mysa men ja, det får väl duga haha. Kollade på en till pälsboll idag som jag gärna skulle vilja skaffa, ja vi får se hur det blir med det. Nu ska jag alla fall kolla på Flicka. (hästfilm) och sen njuta av sömnen. Imorrn tisdag, So prov som jag pluggat som satan på idag och sen massa EPA tid som ska gå åt till Biologi. Efter skolan blir det hem å ta hand om Lucky och mysa lite med en film och sne blir det kanske gym med Larsson mot kvällningen eller så kommer älsklingen, vi får se hur det blir. Nej men jag godnatt bloggar sen. PUSS
 
 
The best company right now.....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: