DetDuInteVisste <3

2013-10-09
21:05:10

Drömbullen! ♥
Nu ni, ska jag och min gulle pojk smaska i oss en varsin drömbulle. Jag vet jag ska inte äta godis eller fikabröd men vadfan jag måste ha.. suget tar tag i mig haha + att största andledningen är att dom börjar bli gamla haha.
 
Aja idag skola då, tror aldrig jag fått så många positiva kommentarer. TACK ALLA DET GJORDE MIN DAG ♥
Jag var faktiskt med på idrotten idag och var förvånad över mig själv att jag var det men jag fick så mycket puch så jag vart bara glad och fick kicken av att jag skulle klara det och det gjorde jag förutom på slutet då jag började må illa pgd av att jag inte hade ätit nått ännu. (lektionen var före lunch). Sen vanliga lektioner bara helt chill med lite sv, eng, no och slöjd. Ska göra en miniatyr lik kista, haha vad mordisk jag är! Sen efter skolan blev det ett möte på kommunen med Karin och det gick ju fint, ska nu försöka fika och grejja lite till Halloween. Sen skjutsa hem Emmssi och sen var det bara att dra till station för att hämta upp älsklingen och åka en sväng. Sen hem och käka, kollade på I Spit on your grave2, rekommenderas inte för någon som är känslig!!!! Aja alla fall så blev det en moppe tur och nu sitter jag här och älsklingen ligger i sängen och väntar på att jag ska komma och lägga mig så det är väl dags å borsta taggarna och komma och lägga mig. Bloggar snart igen lite snabbt. PUSS
 
 
Jag älskar dig emssi, min bästa vän ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: