DetDuInteVisste <3

2013-10-01
21:14:00

Ellie ♥ Felix
Älskling, jag vill först och främst bara berätta hur mycket du betyder för mig. Du är så enormt stärkande i mitt liv och jag känner mig så trygg i din närhet. När jag är med dig är det som att allt runt omkring mig bara stannar för stunden och du är allt jag har. Jag vill vara dig nära hela tiden och det är så tungt att vara utan dig.
Att känna dina andetag mot min hals när du kysser mig sakta över halsen och upp mot munnen för att ge mig en äkta och kärleksfull kyss så är det som att hjärtat voltar miljoner gånger om och blodet bara rusar genom kroppen alla ådror. Att få känna och smaka dina läppa mot mina är som att äta glass, mjuka och goda. Att få känna din värme stråla från din hud till min hud när vi myser, det är så underbart att bara känna din närhet och att få höra din röst viska i mitt öra. Att få höra hur mycket du älskar mig och hur underbar jag är. Det stärker mig till hundra procent.
Du är min starka stolpe och utan dig skulle jag falla direkt. Du är nog den mest vackraste och underbaraste människan jag någonsin stött på. Du gör mig alltid glad och du utstrålar så mycket lycka att jag kan inget annat än att vara lycklig i närheten av dig. 
Alla kvällar du pratar om den framtid du vill ha med mig. Det är bara så vackert när du pratar så jag blir tårögd av lycka varje gång. Jag vill verkligen att min framtid ska tillbringas med dig. Du är den som ska sätta ringen på mitt finger. Du är den som ska vara far till min barn. Du är den jag vill vakna upp bredvid varje morgon, den som pussar mig på panna och viskar glatt till mig på morgonen ''Godmorgon älskling''.
Du är det jag letat efter så många gånger och jag vet vi går små tjafsar och lite så men tillsammans klarar vi det och löser det på ett rättvist sätt. Du är så mycket mer än bara Felix, du är min Felix! Så jag vill bara säga att jag älskar dig nå enormt mycket min lilla blåbärsmuffin och jag vill att det är vi till döden. Jag vill att det är vi som sitter i varsin rullstol och små tjafsar om vem som har minst tänder. Jag vill vara din förevigt. Jag älskar dig till Pluto och tillbaka. ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: