DetDuInteVisste <3

2013-10-19
22:56:27

En städlördag. = LYCKAD DAG!
Fan vad glad jag är asså. Idag kom flytt lasset med möbler från Norrtälje och allt var en stor röra. Det stog skåp, säng, bord och ja. Allt, precis överallt i hela lägeheten haha, man kunde knappt gå här. Nu efter 5 timmars slit så är äntligen mitt rum klart och helt och hållet nystädat. Dammsugit och dammtorkat. Slängt tre soppåsar och massa elektronik. Möblerat och städat och sorterat ut alla skåp och lådor. Jag är så nöjd så det bara sjunger om det. Visst jag kan inte ta en sådan fin bild men jag fick några som är någorlunda bra alla fall. Ni som vet hur det såg ut innan kommer tycka detta är en stor skillnad för det gör jag! Haha nej nu ska jag och älsklingen min kolla ¨på Chucky. Får se hur länge jag orkar kolla innan jag somnar haha. Ni får ha det så bra så bloggar jag imorgon. Godnatt på er och sov gott. PUSS
 
 
 
Före: (nu är detta väldigt längesen. halv år tror jag om inte mer)
 
 
Efter:
 
Visst det ser inte så mysigt pgd av blixt men min ''fina'' kamera vill inte få en bra bild när det är mörkt. Aja älskling med på en vild. Så söt som han är när han spelare WOW.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: