DetDuInteVisste <3

2013-10-27
21:28:00

Förlåt bloggen för dålig uppdatering, jag har haft mensvärk.
Ja så är det, mensvärken är fan hemsk men nu är det ju inte pgd utav det utan jag har ju inte haft internet när jag har varit hos älsklingen. Så drf har det inte blivit något bloggande sen har jag ju haft världens mensvärk, huvudvärk och typ spykänsla menmen. Alla fall så åkte jag tåg till hjärtat i fredags och vi mös framför Idol och käkade taco med Felicia och Kitty. Senare drog vi upp till Magnus och mös lite med musik och umgicks bara allmänt. Jag, Felix, Felicia och Pricken gick väl hem runt halv 2 och sov sen så sött i våra sängar. Sen så på lördagen blev det massa film och sen kom Luckyboysen! Drog senare upp till Magnus igen för lite Halloween mys men god mat och trevligt sällskap. Musik och mycket trevligt snack men Felix vart så trött så vi drog hem vid halv 12. Ja sen inte mycket, mös lite på söndag morgon när vi vaknade och käkade lite frukost sen. Sen vart det maraton av Sons Of Anarchy. JÄVLA BRA SERIE ASSÅ! Jupp så nu blir det att packa som en jävla dåre, sen spela lite Wow med älskling och sen några avsnitt av Greys Anatomy! ♥ Jupp men jag bloggar väl senare. PUSS
 
 
Min älskling, han är väl den sötaste, jag älskar dig så jävla mycket ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: