DetDuInteVisste <3

2013-10-11
08:06:29

Fredag, du är alltid lika välkommen!
Ja varför har vi inte fredagar lite mer än en gång i veckan? Aja nu ska jag snart brumma iväg till skolan. Är på bättre humör idag och sen är det ju fredag så inte ska man deppa. Har hemkunskap idag så det ska bli kul. (Fan måste ta tag i bilduppgiften). Blir att mysa med älsklingen efter skolan igen. Kanske någon som vill hitta på nått? Kanske gå ut och gå eller nått? Nej idag kör jag på en lite sportig men skön klädstil. Känns bra eftersom det är fredag. Nej nu måste jag lyfta min ''feta'' arsel och dra iväg till skolan. Bloggar när jag kommer hem. PUSS
 
 

Kommentar:
#1: emma

Du har bild idag ;)

Svar: Fuck... jag vet.. fan vad tröök det va
Fiskmåsen!

2013-10-11 @ 08:09:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: