DetDuInteVisste <3

2013-10-18
07:50:53

Fredag, idag bjuder du på SNÖ!
JIAAAA nu är det snö på bilar, hustak och gräsmattor. Så fint, nog för att det inte är så mycket men ändå Nej idag så händer det väl inte så mycket. Chilla hemma med älskling, flytta mammas säng bara annars ingenting. Skolan då som sagt men tror inte det händer någe speciellt, hoppas man ju på. Mysa ikväll med älsklingen och mammsen och älskade hunden. Kolla på någon mysig film eller något. Nej nu tror jag att jag ska sparka iväg felix till tåget och sen drar jag. Måste köra försiktigt eftersom det är halt nu haha. Så kommer rörmokarna snart också och ska fixa diksmaskinen. YES! Aja nu ska jag dra. PUSS
 
 
Mys från oss på Konstmästaregatan ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: