DetDuInteVisste <3

2013-10-08
07:52:39

Godmorgon, är det verkligen bara tisdag?
Ughh, vill inte ha det så här.. vill att det ska vara helg igen. Dessa dagar mellan helgerna är ju bara onödiga. Så jag fattar inte varför dom finns. Aja nu är det ju tisdag.., ARGH! Lite svenska, So, No och massa EPA. Visst epan är ju chill då man bestämmer själv vad man vill arbeta med. Älsklingen sov här inatt och det var därför jag inte bloggade igår för efter skolan drog jag till Morfar för att ta ut hundarna men så vill Felix med ut så jag åkte och hämta han och sen gick vi ut en skogspromenad med hundarna så dom fick springa av sig. Haha gud vad trötta dom var sen, somna direkt när vi kom hem. Sen hem igen och käka lite mat och kollade på massa youtube klipp och sen titta vi på Det okända. Dom var faktiskt i Kopparberg igår så det var lite kul. Sen blev det att sova för att komma upp till skolan idag. Nej nu ska jag fixa det sista och sen dra iväg till skolan. PUSS
 
 
Det här är Ellinor Norrbacka och hon är lycklig att hon är den hon är. För hon duger precis som hon ser ut. ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: