DetDuInteVisste <3

2013-10-08
22:12:06

Godnatt blogga är alltid lika tråkigt...
Jag gillar verkligen inte att säga godnatt.. jag vet inte, det måste väl bero på att jag inte är trött i detta tillfälle men det blir jag ju såklart sen när jag lägger mig. Haha jag är en konstig filur men just nu sprudlar alla mina tankar och idéer, min fantasi bara släpps lös och jag är bara jättte glad. Måste vara för alla fina vänner och min underbara pojkvän! Så klart min tokiga morsa och störda hund haha men ja livet går ju vidare från alla skit saker och vissa saker blir ju bara bra. Man glömmer och förlåter och hittar tillbaka till gamla vänner. Ibland känns det skönt och hamna på en stadig mark igen men suget efter äventyr i livet finns fortfarande. Äventyret kommer ju v.43 och v.44 då det blir Orsa och Tallin!! Hihi + att jag längtar som satan till JUL!!!!!! 
 
Gick bra att åka med Ida alla fall, vi tankade, åkte till Djäkens, träffade Emma en stund och sen till Ica. Riktigt trevlig, TACK IDA ♥
 
Aja nu ska jag sova. Sov gott alla. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: