DetDuInteVisste <3

2013-10-05
21:24:56

Gone for 2 days. FÖRLÅT!
Förlåt för att jag inte ha bloggat på tre dagar menmen... hann inte igår eftersom att det vart skola snabbt som fan och sen efter det bussen raka vägen mot Storå. Alla fall så gick det bra igår i skolan, gjorde ett natonellt prov i svenska på 50 min *stolt*. Sen på bilden (som varade i 2 timmar) så jobbade jag så fingrarna blödde typ haha. Sen iväg med bussen till Storå va med älsklingen min. Träffade även Ida, Christine och Alexander. Snackade lite skit och lyssnade på musik *trevligt* Hem igen för att kolla lite Idol och sen la vi oss, typ 23.00 *happy kids* haha.
 
Sov till typ 9 och sen upp, äta frukost, Felix ränsa avlopp, mysa lite, kolla film, käka och sen dra till tåget i sprut regn. Åka hit till Koppaberg igen och nu sitter jag här som sagt. Just kollat på Top gun med mamma och älsklingen och käkade Krabblåda *mysigt* sen gick jag och bubben ut med älskade hunden. Kollat lite lådor men annars inget mer typ, stojjat lite. Så imorgon blir att kolla fler lådor och kartonger och sen mysa och hänga runt lite, någon moppe tur med muffinen min kanske. Beror på om jag få ut honom utanför dörren haha. Nej nu ska jag och Felix kolla på I spit on your grave2. Hoppas den är bra eftersom ettan är bra och sen får vi se om det blir nån mer film. Aja ska försöka blogga mer imorgon. PUSS
 
 
~Everybody need somebody to love♥~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: