DetDuInteVisste <3

2013-10-21
07:57:14

I have a good feeling.
Jag har en lycklig känsla. Jag vet inte varför utan jag mår bara allmänt bra idag. + att jag är fett näjd över hur jag ser ut idag förutom att mitt största problem är skor och jacka men det måste lösas nu haha. Skola om en stund då. Får se vad som händer och fötter idag. Efter skolan blir det iför sig massa äckel So plugg men tyvär så måste ju sånt också göras när man går i skolan. Hatar verkligen att skolan ska gå ut över fritiden men så är det väl så här i verkligheten haha. Ja måndag.. segaste dagen tror jag fast nej det är nog onsdagar som är segast. Fast jag vet inte haha. Tänkte ta och lägga upp en steg för steg hur jag sminkar mig, fast det är ju bara om jag orkar och vill och har tid haha. Ska försöka komma hemsida till Ungdomshuset och Skoltidiningen också haha. Ja men nu måste jag kila vidare, måste som sagt gå idag pgd av att mamma inte vill att jag ska köra moppe då det kan vara halt haha. Ja men jag bloggar väl när jag kommer hem en snabbis. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: