DetDuInteVisste <3

2013-10-02
22:08:02

~ Jag är duglig ~
~ Jag duger precs som jag är ~
 

Ja jag vet jag har inte bloggat ordentligt idag men det blir nudå, på sista lila minuten då jag ska sova. Har typ jagat 100 flugor ikväll och sen käkat lite kebab sallad som mammsen köpte på vägen hem när hon skulle hämta upp mig i Storå. Vi tar allt från början, imorse åkte jag och mamma till Örebro kl 6.45. Sen mötet med Psykolog och sjuksköterskan Kalle som ska på älgjakt. Efter det blev det en Chailatte och en lite kaka. Hittade skor som jag vekligen behövde och sen lite annat fint. Alla fall så drog vi till Linde sen och käka Subway, sen mötte jag älsklingen som skulle hem tidigare pgd av att han mådde inte bra. Hem med tåget och sen mysa en stund och sen in i skogen med Magnus för att kolla tält plats. Efter det lite prat och mys och sen hem. Mamma kom med käk och sen hämtade vi Lucky. Käkade lite, jagade flugor och plugga lite fysik. Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik och ska egentligen sova. Så det får väl bli ett blogg inlägg snart igen. PUSS
 
 
Min bästa vän när allt känns tungt! ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: