DetDuInteVisste <3

2013-10-01
20:57:00

Mys pys alldeles ALONE!
Jag nu myser jag här vid datorn i min ensamhet. En fin säng och en gullig nalle att mysa med men ena platsen i sängen är tom och det gillas INTE! Jag saknar min lilla plutt så mycket så det gör ont i mig och jag längtar som fan tills imorgon då jag äntligen får träffa honom igen! WEHO! Åh i väntan tills imorgon får jag mysa för mig själv och nöja mig med min lilla blåbärsmuffin i mobilen. Lite mys lampor på och mys musik. JAG ÄR JÄTTE TRÖTT! Så jag tror jag ska lägga mig snart. Ansträngande att vara på möte haha, argumentera och grejja. Aja nu ska jag mysa lite och vänta på mammsen som är ute med Lucky och sen äta och sen SOVA! Älskade SÄNG! Aja hej så länge. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: