DetDuInteVisste <3

2013-10-03
21:14:42

Mys pys med älsklingen min! ♥
Ja ni, nu myser jag så mungiperna är vid ögonen. Så mysigt å ha älsklingen här, vi myser och busar lite, lyssnar på musik och har det allmänt kul. Lite brottning haha. Käkat hamburgare och pommes med mammsen och nu är min andra älskling hemma, MOPPEN! Så glad att hon är hemma för då slipper jag gå till skolan imorgon, då kan jag ÅKA! ♥
 
Haha alla fall så ska jag tvätta ansiktet och borsta tänder sen blir det att dansa lite för Fillen, (asså Just Dance 4) och sen blir det att krypa ner i sängen bredvid min älskade och mysa en stund för att sen sussa sött. Haft en riktigt trevlig dag och har även träffat Felicia och Gustav, TREVLIGT!
 
Dags å jaga lite flugor och sen sova, men blir nog inget godnatt inlägg så jag säger godnatt nu. Är ju så upptagen med blåbärsmuffinen Felix haha. Så ni alla får la sova gott sen tycker jag och kommentera och länka gärna bloggen! PUSS
 
 
Ps: min  nya babe också, man blir ju alldeles till sig när man luktar på den. Luktar som världens goaste godis! ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: