DetDuInteVisste <3

2013-10-17
19:00:10

Nu är alla möten klar, denna vecka alla fall....
Jahaja, nu var alla möten avklarade och skolan avklarad. Älskling är här och jag är så trött så jag kan dö. Haha nej men skolan gick bra. Torsdag är lugn och fin så ja, inget jobbigt om man säger så. Sen dirket efter var det ju möte om skoltidningen så ja det blev ju lite prat där också. Sen hem hit, Yvette och Emma följde men och vi käkade lite mat och efter det så kom Felix och vi 4 drog och mötte Ida, sen gick vi till folkan. Vi pratade och bestämde mycket. Så nu hoppas vi att det blir någonting av detta. Sen har vi gått rundan och lite så. Ruben och älskling följde med hem sen. Ruben skulle låna Krustången och sen drog han så nu blir det snart käk för mig och stönosen min och sen mysa framför en skräckfilm. Ja jag kanske godnatt bloggar senare. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: