DetDuInteVisste <3

2013-10-01
22:25:23

One Direction konsert!! ♥
Jajjemänsan, biljett bokad och den 14 Juni år 2014 drar jag och Emma Pettersson till Friends Arena i Stockholm för att besöka 5 söta pojkar som spelar och sjunger! Kommer bli en rejäl upplevelse! ♥ Taggar som fan faktiskt ♥
 
One Direction – Best Song Ever ♥
One Direction – Kiss You ♥
One Direction – Little Things ♥
One Direction – One Way Or Another (Teenage Kicks) ♥
One Direction – What Makes You Beautiful ♥
One Direction – They Don't Know About Us ♥
One Direction – Live While We're Young ♥
 
 
 
 

Kommentar:
#1: ämmsi

OMG JAG ÄR SÅ TAGGAD MINA POJKAR ÅÅHHH HARRY OCH NIALL ODVHDJSKBSIS ZAYN OCH LOUIS Å LIAM MAN VA OMG JAKJCWHHU HSLGAVBKDJSBNSNSK

Svar: EWMFJRNGVJNEFO JAG MED ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD! OMG LIAM <3
Fiskmåsen!

2013-10-01 @ 22:29:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: