DetDuInteVisste <3

2013-10-06
20:45:21

RMK & Toppen! ♥
Jahaja, nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på RMK & Toppen, chillar och hänger lite men nästan inte någon som är social. Älsklingen är såklart social men ja, musiken håller mitt humör uppe just nu. Har alla fall åkt massa moppe. Först en sväng med älsklingen men sen drog han hem så blev att käka, ta en powernap och sen blev det att ta moppen upp till djäkens för att chilla lite och sen blev det en runda runt bånghammar och gruvbacken. Sen hem till Mormor för att käka lite äppelkaka och mysa med dom. Nu sitter jag här hemma efter en söndag. Så nu smyger sig söndags deprissionen på mig och jag börjar känna tröttheten, JAG VILL INTE TILL SKOLAN! Aja taggar ju absolut inte 2 So lektioner imorgon men det är som det är. Får väl försöka ta dagen som den kommer och låta den bjuda på det den vill. Ta allt som det kommer. Blir nog alla fall moppe till skolan imorgon tror jag, eller jag vet. Skit samma nu ska jag chilla sönder i min ensamhet. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: