DetDuInteVisste <3

2013-10-25
11:29:14

Sjukling.. IGEN! FUCK!
Fan..FUCK eller hur var det nu Emma? Haha nej men jag vill typ uttrycka mig så, jag är sjuk. Usch det värsta som finns är nog att vara sjuk, speciellt när det är huvudvärk, mensvärk, yr, mår illa och hosta.. hela kittet liksom. Ja som sagt så har man ju världens bästa pojkvän som ska ta hand om mig ikväll, blir att käka lite taco och mysa till det. Har alla fall varit ut med min lilla hunden, soligt och fint ute men så jävla trött så det är nå sjuk å huvudet bara dunkar till när jag tittar mot solen typ. Nej lite musik i högtalarna och har just käkat frukost. Ska väl spela en liten stund men sen blir det att ta en skön dusch och göra sig iordning. Ska väl blogga lite bättre idag hade jag tänkt mig! Ja jag bloggar när jag har duschat å gjort mig klar. PUSS
 
 
Myser till det i älsklingströja! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: