DetDuInteVisste <3

2013-10-13
22:51:00

TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR MYSIG HELG! ♥
Tack älskling för en underbar mysig helg, visst vi brukar jämt ha det mysigt men jag vill att du ska veta att jag är tacksam för varje minut med dig. För varje minut känns viktig med dig, spelar ingen roll om vi bråkar, sover, spelar, äter, kissar eller vad som helst, varje minut och sekund är viktig för mig. Alla ord och rörelser är speciella och jag vill minnas varje sekund med dig. Du är mitt allt och jag vill att det ska bli så förevigt. Jag älskar dig och vill leva med dig i min framtid, så vill ja ha det, så vill jag leva, jag vill leva med dig ! ♥
 
Jag vet jag har inte bloggat på evigheter men som ni ser ovan så har helgen varit bra alla fall. Inge internet eller datorn igår så drf. Jag hade det alla fall jätte mysigt och trevligt. Kusin Filip kom förbi och vi spelade massa xbox och mös. Lucky var även med och gud vad mysig och gullig han var. Nej nu har jag gjort pannkakor och nu ska vi sova efter många om och men. Så godnatt på er och nu ska det blir bloggning på hög nivå denna vecka. PUSS
 
 
Vart en jätte mysig tur till Finngruvorna med älsklingen min ♥
 
 
Tillbringade lördag och söndag i Storå! 
 
 
Pannkakor gjorde medans älskling plugga :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: