DetDuInteVisste <3

2013-10-29
09:44:51

Tallin, here we come!! ♥
Ja nu drar jag då, Emma och Marita också då såklart, men ja ska bli så skönt och komma bort från sammhället ett par dagar. Se andra människor och annan miljö, annan luft! Sen är jag pigg igen när jag kommer hem och kan ta tag i allt igen haha. Ska bli så roligt men jag kommer inte kunna skriva med någon när jag är i Tallin på onsdagen men när jag är på båten dit och hem så kan jag skriva med hur många jag vill haha. Så ja, nu har jag packat, kommit på att mössa, vantar är hos Felix men jag får la ta något annat, ingen vinter jacka men kanske får låna Emmsis, eftersom hon är den gulligaste på jorden. Sen har jag allt med mig, kläder, smink, tandborste haha. Inte fan tänker jag rabbla upp allt haha. Nej nu ska jag dra, ha det gött alla. Jag bloggar ordentligt när jag kommer hem. PUSS
 
 
Dags att göra Tallin osäkert med dom bästa! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: