DetDuInteVisste <3

2013-10-15
08:07:52

Tisdag, jag fortsätter kämpa ändå!
Jupp jupp, nu tisdag och det blir teater i skolan idag. Får se vad som händer efter skolan eftersom älskling åkte hem idag. Han hade studiedag igår så han var här hela dagen igår och nu idag på morgonen så pkte han.. wäääh! Aja ser han väl i helgen som jag brukar. Alla fall så åkte vi lite moped igår och jag jobbade sten hår på Religonen igår eftersom den ska vara klar idag... hmm. Jo sen är jag nu med i skoltidiningen som ska startas upp av oss, några elever alltså. Sen så ska ungdomshuset snart fixas igen. Jo så är det, nej nu måste jag kila, måste ju till skolan hahha. Aja jag bloggar när jag kommer hem. PUSS
 
 
Btw, så spelade jag på orkestern igår och Emma fick prova klarinetten.. det gick ju sådär.... hhaha! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: