DetDuInteVisste <3

2013-10-06
22:49:59

Vi ses, jag säger aldrig hejdå, det här är inget farväl, men det är dags att gå.
Rubriken säger allt, vi ses bloggen, men nu ska lilla Ellie sova, för hon är as trött. Det är inget farväl och jag säger inte hejdå men det är dags att gå för snart somnar jag här i stolen. Blir att kolla lite på jackor och smink sen blir det natten. Ska väl skriva lite med fillen min och sen se om någon mer är social, vi får väl hoppas på det. Imorgon blir det PW med hundarna och sen mys vid tven med mammsen och älsklingen. Hoppas denna vecka bjuder på något bra. Tycker allt har gått lite segt på senare tiden men nu hoppas jag att allt blir bra. Aja vi ses bloggen, ska försöka blogga imorrn bitti. Sov gott nu allihopa. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: