DetDuInteVisste <3

2013-10-03
15:42:57

Wrecking ball!
Ja nu har man kommit hem från skola och möte på kommunhuset. Vanlig skön skoldag en vanlig torsdag. Chill förutom två prov annars helt lugnt, skön stil idag och vinter jackan slängdes på imorse + nya kängorna. Kände mig som en ny människa. Alla fall så blev det ju möte på kommunhuset sen om hemsidan för Ungdomshuset och det ser ljust ut så på söndag har jag och emma en planeringsdag. Ska blir skönt att något händer här i Kopparberg. 
 
Snart kommer väl Felix, eller ja mamma och Fillen kommer vid 17.00 så en å en halv timme kanske så ja det är bara å vänta. Sen blir det å hämta moppen så jag slipper gå till skolan imorgon som jag fick gö imorse.. *MORR*
Sen vette fan vad som händer, Felix sover nog här och sen imorgon drar vi till Storå och myser lite. Nej bloggar senare, nu ska jag käka nått eller jag vet inte.. städa kanske! PUSS
 
 
Vinter Jacka på! 

Kommentar:
#1: Anonym

Tuffing

Svar: Aldrig sagt att jag är tuffing, kommentera ej om du inte vågar stå för vem du är.
Fiskmåsen!

2013-10-03 @ 20:53:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: