DetDuInteVisste <3

2013-09-15
12:58:52

2013-09-15 ♥
Jajjemänsan, det datumet är det idag och fråga mig inte varför ajg satte ett hjärta efter jag kände bara för det haha. Nu lyssnar jag på lagom fin musik och har nyss fixat Yvettes headerpå henne blogg som jag lovade. Ni kan ju kolla in hennes blogg. Genom att trycka på denna bild. 
 
 
Alla fall så är älskling fortfarande här och vi vaknade vi halv 12 i morse. Blir kyckling, bulgr och curry till lunch idag. Sen vette fan vad som händer. Vet ej om Felix är kvar tills imorrn vi får se. Usch imorrn är det skola, usch vad hemskt. Jag hatar denna äckel skola och hela jävla koppareberg. Vill abra bort härifrån. USCH! Aja ska se om jag kan blogga lite senare om lite roligare saker. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: