DetDuInteVisste <3

2013-09-30
20:54:38

75 frågor med svar.
1. Är du singel? 
Nej!

2. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jappjamän!
 
3. Hur många år är du?
15 år och snart 3 månader
 
4. Vem är din allra bästa vän?
Emma Maria Pettersson
 
5. Har du varit kär i någon?
Ja jag är ju det nu.
 
6. Finns det någon för dig just nu?
Det finns det alltid.
 
7. Fullständiga namn?
Ellinor Charlotte Norrbacka
 
8. När fyller du år?
6 Juli.
 
9. Vad har du på dig just nu?
Svarta Jeans och min Jack Daniels tröja.
 
10. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
Vakna upp bredvid min älskling och en redig frukost och tanken på att jag är ledig.
 
11 Vad tycker du mest om hos dig själv?
Måste väl bli mitt hår haha. 
 
12. Vad är du bra på?
Jag vet inte, prata och skriva kanske.

13. Vem älskar du mest på denna jorden?
Felix Lars Magnus Pettersson ♥

14. Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Tillsammans med Felix ♥

15. Vem vet allt om dig?
Felix och mammsen, 

16. Vem är den roligaste av dina vänner? 
Måste väl bli Emma då :)

17. Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
FELIX SÅKLART! ♥

18. Vem står dig närmast?
Felix, Emma och Mamma!
19. Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
NEJ!
20. Vem är farligast i din familj?
Haha måste bli Lcuky då x)

21. Vem är coolast?
Måste väl va jag, eller? 

22. Har du något husdjur?
Ja jag har ju en hund, två katte också faktiskt.

23. Har du varit glad idag?
Jodu!! 

24. Har du varit ledsen idag?
Nej inte idag faktiskt

25. Vad ska du göra nu?
Sova snart, eller ja borta gaddarna.

26. Vad har du på dig idag?
Har jag redan svarat på.

27. Har du duschat idag?
Nope, gört i morrn bitti

28. Är du trött nu?
JA! :(

29. Vad händer imorgon?
Skolan som vanligt...

30. Går du i skolan?
Ja men inte just nu.

31. Har du varit i skolan idag?
Nej, fan vad skönt!

32. Vem ringde du senast?
Fillen tror jag..

33. Hur länge sen var det du träffa din morsa?
Typ en timme sen..

34. Hur länge sen var det du träffa din farsa?
Igår..

35. Har du fler än 3 jeans?
Jupp

36. Har du fler än 5 tröjor?
Jodu det kan man säga

37. Har du märkeströja?
Jajjemänsan 

38. Är du hungrig just nu?
Nej har just käkat gröt

39. Vad är klockan nu?
20.46

40. Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
Facebook, blogg.se, Ellizzter.blogg.se, spotify

41. Hur mår du just nu?
Trött, halvt bra 

42. Vill du ha ditt ex tillbaka?
Nejdu!!

43. Är du glad just nu?
Jadå! :)

44. Gillar du dina vänner?
Jupp det ska du veta minsann!

45. Har du syskon?
Jappjamänsan!

46. Första personen/personerna du vänder dig till.
Mamma eller Felix, ibland emma!

47. Favoritgodis?
Choklad ♥

48. Vad drack du senast?
MJÖLK ♥

49. En som du inte kan leva utan?
Lucky, Mamma, Felix, Emma! 

50. Hur många kan du berätta allt för?
Typ 3.

51. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
haha eh ja!

52. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig?
Haha eh, jaaa :)

53. Favoritlåt?
Addicted to you -Avicii

54. Har du något som hör till ditt ex?
mm tyvär..

55. Är du kär isåfall i vem?
Haha ja, i min lilla Felix

56. Favoritfilm?
The hunting in conecticut

57. Favoritfärg?
svart

58. Bästa vän?
Emma

59. Favoritprogram?
Supernatrual, Greys Anatomy, Ghost Wisperer.

60. Är du svensk?
Kvartsdansk.. annars är jag svenne

61. En person du saknar?
Felix, Emma, Karin, åh många fler..

62. Vart bor du?
KOPPIS!

63. En underbar person.
Karin, Emma, Felix.

64. sex personer som du älskar?
Emma, Karin, Felix, Mamma, Lucky, Mormor, Morfar.

65. Vart är du nu? 
Hemma.

66. Röker du?
Nej.

67. En person som betyder mycket för dig?
Mamma 

68. Vem kan du berätta allt för?
Mamma och Felix, Emma.
 
69. Favoritdjur?
Hund och häst.

70. Hur lång är du?
1.64,5

71. Vem gillar du?
Felix.

72. Födelsedag?
redan svarat på...

73. Vill du flytta, isåfall vart?
Texas. Haha eller bara härifrån.

74. En söt person?
Emma och Karin är jätte söta. Men det är fillen också.

75. Har mest minnen med? 
Mamma. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: