DetDuInteVisste <3

2013-09-08
20:30:01

Allt du sa och allt du säger, jag vill bara ha mer av det.
Jahaja, nu har man haft 4 underbart mysiga och trevliga dagar med älskling. Som sagt i Fredags kommer gammel gubbarna på kaffe, Robert, Jocke och älsklingen min. Sen drog dom förutom Felix då. Vi mös en stund och sen drog vi till lådan och köpte lite gott att mysa med till kvällskvisten senare. Vi åkte till Djäkens sen för att kolla på solnedgången, mysa och busa lite haha. Sen vart vi hungriga så vi beställde en kebabrulle att dela på och käkade på balkongen. Vi mös och pratade, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt på balkongen. Sen tittade vi på film och mös med massa godis hihi. Sen lördag så kollade vi på en film, käkade toast till frukost på balkongen. Jag packade lite och vi åkte till lådan igen haha, köpte lite mys till lördag kvällen ju. Sen kom mamma hem frun Norrtälje och vi gick ut med Lucky. Sen kom Magnus och vi alla hjälptes åt för plocka upp alla saker från Norrtälje till lägenheten. 
 
Efter allt i Kopparberg drog vi äntligen till Storå haha. Där blev vi bjudna på lite go pizza *gött* sen drog vi å sa hej till Iduz men vi vart så trött så vi drog hem och la oss, hade en väldigt lång prat stund och jag kommer aldrig glömma vad min älskade pojkvän sa, det upprepas i huvudet hela tiden, romantiskaste pojken någonsin hihi. 
Söndag morgon, käkade lite flingor och mjölk och sen kolla film, typ det ända vi gjorde, 3 filmer och massa mys, käkade lite taco också. Sen var jag tyvär tvungen att åka hem och nu ligger jag här alldeles själver i sängen och saknar sönder efter min lille Felix. Just käkat wåfflor med mammsen och nu ska jag snart kolla en film eller nått. Jag bloggar väl nått sen. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: