DetDuInteVisste <3

2013-09-19
20:28:01

Dagens FAIL!
Hahah åh herregud, måste bara skriva detta. Hade nyss vattenkrig med min älskade lilla mor. Hoppar och går lite mot henne och så *VIPS* så låg jag där på golvet med värsta smärtan och världens största as garv. Fyfan vad vi skratta, tror inte jag skrattat så mycket på länge. Nu lider man ist av as ont i vänster armen och det är inte klokt hur ont jag har i vänster ben/skinka. Kan knappt sitta ner för fan haha. Så kan jag inte gå imorgon så vet ni ju alla fall varför haha. 
 
Alla fall, Torsdag idag ju och en riktigt chill skoladag. Alla dagar är tråkiga och långsamma men torsdagar går lite bättre. Matematik först då jag jobbade lite men chillade med musik mot slutet. Språkval, renskrev bara en berättelse på datorn. No, lyssnade på lärarens genom gång och sov sen en kvart haha. Lunchrast en timme och sedan en Eng och vi hade en hörövning men fick sen sluta 3 min tidigare. Så lagom chill just idag, sen vare bara hem till älsklingen och mammsen. Vi kollade lite film å sen åkte jag å fillen lite moppe. Hem å hjälpa min söta mormor som fått problem med mobilen. När dom åkte hem sen så spelades det lite wii och sen käkade vi. Efter det kom ju vårat ''Azum'' vattenkrig haha. 
 
Aja fett skönt med Fredag imorgon då jag bestämt för mys dag. Bara mysiga kläder och skita i allt smink och sånt, sen bara hem för att mysa ner med en film och lille lucky. Älsklingen kommer väl efter skolan också men jag hinner ju mysa för mig själv en stund också, egentig behövs ibland. Nej nu ska jag kolla lite fb och kanske spela lite Wow eller så blir det fan bara massa sova. Bloggar kanske sen., PUSS
 
 
Mina älsklings pojkar ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: