DetDuInteVisste <3

2013-09-25
07:35:28

Godmorgon allesammans!
Godmorgon godmorgon! Fy satan vad kallt det är ute, jag har laddat med halsduk och vantar x2! Haha nej snart drar jag iväg för dag tre på bryggeriet! Ska bli kul och se vad jag ska göra idag eller om jag ska göra grundliga saker bara. Sen iväg hem igen och diska, sen äntligen kommer trollet hit och ska gosa med mig (Felix). Ska bli mysigt eftersom han ska sova här. Japp japp, nej nu ska jag nog ta och klä på mig ytterkläderna och dra iväg. Skönt å vara tidig också. Slipper stressa liksom haha, eller så är det bara jag som är lat och inte orkar skynda mig. Känner mig söt idag.. (bilden). Btw så var det jävligt svårt att välja jacka, skulle jag har tjock vinterjacka eller skinnjacka eller höstjacka.. men blev höstjackan.. vantar, mössa, halsduk .. borde klara mig haha. Nej nu måste jag kila, jag bloggar när jag kommer hem på lunchen kanske. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: