DetDuInteVisste <3

2013-09-27
07:37:30

Godmorgon, Praodag 5.. SISTA DAGEN!
Shiiiiit, sista dagen på praon, väldigt sorligt tycker jag så jag faktiskt har vänt mig vid bryggeriet. Fina människar man har arbetat med också. Får njuta sista dagen nu då, den ska tillbringas en stund med Amanda Geschwind också hihi. Sen lunchen blir att tillbringas med mamma då hon har tagit ledigt idag, får s vad hon bjuder på till lunch. Sen när jag slutat så bara att vänta på att Fillen ska komma hem och sen blir det att vänta och vänta.. Kusinerna kommer.. sen är det KOPPARBERGMARKNAD! Weho, fan vad jag längtat.. det här är tecknet på att snart är det jul. Dit längtar jag också... Btw nu är Tallin resan bokad så det blir att bara Tagga Tagga Tagga! Nej nu ska försöka få upp slö korven (Felix) eller ja Jätte bebisen ur sängen så han kommer till skolan och jag ska stressa iväg till Bryggeriet. Bloggar på Lunchen. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: