DetDuInteVisste <3

2013-09-03
22:22:50

Hajk, nej jag är inte taggad.
Jomen imorrn är det hajk med alla niorna på Kyrkbacksskolan. BLÄÄÄÄ! Packar och grejjar, fillen och mammsen hjälper mig så jag inte glömmer nått. Jag är inte ett dugg jävla taggad men jaja. Blir förmodligen godkänd i idrott haha. Idag var jag på Bup, träffade sjuksköterskan Kalle. Drog hem sen, senare när min störda men underbara pojkvän slutade skolan så kom han hit, gnällde om tandvärk då han vart vid tandläkaren haha. Vi har glott film och vart te med Lucky. Käka lite mat och bara myst, ingen av oss har orkat mer då han vart hos tandläkaren och jag Bup. 
 
Just nu längtar jag som fan till torsdag lunch, kommer hem från hajken och bara väntar på besöket som kommer hem, min sockertopp. Sen sover han hos mig för mammsen åker till Norrtälje, så jag slipper bli ensam. Fredag sen kanske det blir att grillakorv vd olovsvallen med vänner, får se vilka som hänger med och sen lördag så kanske det blir Linde med Emma och Karin, jag hoppas på det alla fall. Åh sen var typ den helgen över och det blev äckel skola igen. Nu längtar jag bara till Julafton och Nyår. Julklappar och nytt år haha. 
 
Nej nu blire nanna, är as trött och måste vara pigg. Så puss puss och sov sött alla andra. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: