DetDuInteVisste <3

2013-09-06
14:42:03

Hajken = LEDIG FREDAG!!!!
Ja som sagt så kom jag hem från hajken igår. Det var roligare än vad jag hade förväntat mig och så tänkte nog ganska många. Mysig läger eld, ganska många skratt och bara enormt mycket gemenskap. Så kul att två klasser kan komma så bra överens. Vi grillade korv och gjorde bröd, grillade marschmallows (stavas?) och banan med choklad i. Lekte lekar och hade bara allmänt kul. På kvällen sat vi rnt läger elden nästan allihopa, pratade och skrattade. Sen sov jag ju som ett jävla arsel men det är väl nått man får stå ut med. Lagom slut i kroppen både igår och idag. Gick 1 mil till Dansarbacken i onsdags och 5 km på vägen hem igår. Så när jag kom hem igår så duschade jag och sen käkade jag med mammsen, hon åkte iväg till Norrtälje igår och kommer hem imorrn. Så när hon hade åkt så la jag mig och sov en stund.
 
Sen kom älsklingen hem och väckte mig, vi mös lite och sen drog vi och åkte moppe, träffade Weckluaf och en byragg. Sen kollade vi på Wild Hogs och käkade lite Billy's. Sen gick vi och la oss, pratade lite och sen sov vi. Jag väckte älsklingen imorse så han kom till skolan, käkade frulla med han och när han hade åkt så sov jag igen haha. Jag är som sagt ledig idag för att alla nior var så duktiga i skogen. Så jag har tränat en stund här hemma, duschat och käkat lite mat. Städat undan lite för det såg verkligen ut som en svinstia här! Nej nu blir det att diska för älsklingen kommer snart och Jocke lika så. Dom ska dricka lite kaffe haha, gammel gubbarna. Bloggar väl lite senare kanske. Jag och älskling ska nog dra en vända med moppen och sen mysa hemma bara. Skriver sen. PUSS PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: