DetDuInteVisste <3

2013-09-30
18:46:37

~ I'm back bitchs~
Japp, förlåt för as dålig uppdatering men som sagt så har det ju varit Marknad i helgen och inte hunnit blogga så mycket + att denna natt tillbringades i Storå eftersom det var Studiedag idag. Alla fall så var marken helt OK. Träffade många vänner, men köpte inte så jävla mycket. En mjukis tröja och två mobil skal. Lite godis och sen försökte man väl sig på KLON nere på tivolit men det gick åt helvete så blev ett snöre och fick en as gullig liten nalle. Åkte Hulken en gång med kusinen. Ärligt talat så tror jag inte att jag köpte någe mer, nej faktiskt inte. Känner mig ganska snål men var inte intresserad av så mycket. 
 
Aja igå fick jag å älskling skjuts av mina söta mor till Storå. Spelade lite data och GTA och sen sov vi. Pratade och mös lite men annars inget mer. Var så trötta efter marken. Sen på morgon så är det så klar lille älsklingen ska försova sig. Knuffa upp honom så han kommer iväg till tåget och gjorde jag mig iordning och drog ut på en 2 timmars lång promenad med Pricken. Riktigt mysigtoch väldigt behövligt! Efter det så blev det att spela GTA V nån timme i väntan på Felix. Sen när han kom hem så chilla vi runt lite och mös lite. Sen käkade vi lite Dillkött och Potatis som han mamma gjort iordning! NAM NAM MED DILLKÖTT! ♥ Efter den goda middagen och lite mys med älskling så kom mammsen och nu sitter jag här med en Lucky i lägenheten och lite bra Avicii musik.
 
Funderar på vad jag ska göra men jag ska nog hjälpa emmisen med hennes blogg. Jag bloggar väl lite senare sen.PUSS
 
 
Ute med Pricken :D
 
 
GTA V ♥

Kommentar:
#1: emma

nu hjälper du mig

Svar: jaaaa
Fiskmåsen!

2013-09-30 @ 19:29:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: