DetDuInteVisste <3

2013-09-23
19:44:13

JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE! GAAAAAH!
Okej, det är 6 saker jag längtar nå ENORMT till..♥
1:  Träffa älsklingen imorgon och vi ska spela GTA 5 WEHO! 
2: Det är KOPPARBERGS MARKNAD I HELGEN! Fan vad skojj det kommer bli. Mina älskade kusiner och min älskade moster kommer då. Älskling kommer tillbringa sin helg här också så allt kommer bli bara perfekt!! ♥
3: Helgen v.43, då ska jag och min älskling åka till Orsa. Jag ska äntligen får träffa Carro igen och sen kanske Jennifer! Saknar Carro som fan! Sen ska man ju få tillbringa helgen på hotell med älskling också. hihi ♥
4: Jag ska till TALLIN! På höstlovet mellan Ons-Fre drar jag till Tallin med Emma, Marita och kanske Ulla. FAN jag längtar som fan, ska bli så jävla skoj!!♥
5: JULLOV! Fan vad skönt och kommar bort från skolan, jag längtar till att vara ledig!! ♥
6: JULAFTON! Största längtar är fan julafton! All jävla god mat och alla julklappar! Fan vad jag längtar, få spendera första julen med älsklingen också! ♥
7: NYÅR! Nytt år, nya möjligheter och nya mål. Längtan dig är oändlig och andledningen till det får ni reda på, PÅ NYÅR! Hehe.. även tillbringa den med älsklingen och förmodligen kusinerna också ♥
 
Jag tycker det ser ut att vara bra saker att längta efter? Eller? Haha (a)
 
Just nu lyssnar jag på musik, just käkat en chokladbit jag fick av Lilly för att hon hade lånat min hjälm, hon är väl bara för gullig liksom! Sen har jag käkat fyra äggmackor och lite paj, jag gillar mat. Så nu blir det att göra sig iordning för att kunna sova snart, imorgon blir det pass mellan 8-14 så jag får minsan inge sovmorgon imorrn inte haha. Ja bloggar kanske senare. PUSS
 
 

Kommentar:
#1: Sasha :]

Världens finaste kusin!! :D

Svar: Tack, men detsamma :D <3
Fiskmåsen!

2013-09-23 @ 21:14:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: