DetDuInteVisste <3

2013-09-24
21:00:14

JAG VILL MYSA. MIN MYSPOJKE ÄR INTE HÄR!
Jajjemän så är det, jag vill mysa men har inte min älskade myspojke här. Som sagt så när jag kom hem efter jag hade slutat så satt jag bara å lyssna på musik å spelade Garfield. Sen drog jag iväg till tåget, åkte till Storå, satt å vänta där 25 min och sen kom min lilla älskling! Krama om honom och sen snacka vi med någon Jesper. Sen drog vi hem till honom, han spelade GTA5 och jag spelade WOW. Jag hann tyvärr inte spela GTA5 menmen det kommer ju fler tillfällen liksom. Mamma kom vid 19.00.. tyvärr.. hade gärna velat myst med med pojken menmen.. nu sitter jag här och försöker mysa för mig själv genom att ha mysrock och musik.. det går typ INGE BRA! (n)
Lite Nomy och Nordman kan nog få till lite myskänsla kanske.. Nej ska kolla fb, bloggar snart igen. PUSS
 
 
Väntade på älsklingen och lyssnade på Avicii! ♥
 
 
Nya mysrocken ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: