DetDuInteVisste <3

2013-09-25
19:09:02

JIPPI! NU ÄR ELLIE JÄTTE GLAD!
JAAAA! Nu är delar bestälda till moppen. Ny drivrem/variatorrem och ett sidostöd. Efter jul blir det väl att beställa mer, nu går det frammåt för gammla Bettan haha. Nej men ho' går så slött nu och gnäller/piper och luktar bränd ibland så åkte till verkstan för att kolla å då var det ju drivremmen så jag passade på att beställa ett sidostöd också. Ska försöka tvinga morsan till ett par dubbdäck också så Bettan kan gå på vintern också haha! Nej nu är det för jävla kallt å åka, frös fingrarna av mig nästan nu på vägen hem, usch åkte en tur med morsan, jag å moppen å hon i bil (hehe) men fyfan vad jag frös, kunde knappt blinka på slutet. Nu är ho' i förrådet och sover, jag själv ska snart käka lite, Tyvärr kom min lilla myspojke inte hit idag.. men han kommer imorrn vid lunch (MYS). Jag bloggar lite senare sen när jag har ätit och kommit på nått annat att blogga om haha. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: