DetDuInteVisste <3

2013-09-12
21:30:15

John blund, du har tid om någon kvart.
Jajjemän, John blund har bokat in en tidig tid idag. Behöver sova, få ihop lite sömntid så jag inte är så förbannat trött. Älsklingen sover inte här inatt, så får väl sova ensam. Ända positiva jag får av det är att det är större yta för mig i sängen haha annars är det bara negativt... Vart med Yvette idag som sagt, vi åkte moppe upp till Isah en liten stund och var det, var och tankade och fyllde på med olja. Gosade med Lucky och dansade Just Dance 4. Sen precis när Yvette hade åkt så knackar det på dörren och in kliver Julia. *glädje* så längesen jag såg henne och pratade med henne så det kände riktigt bra att få prata ut lite. Sen vart det lite skype talk med olika random people. Hade som sagt tänkt att spela Wow med fillen men blev sent så jag vet inte om jag orkar det nu. Vi får se.. hihi. Nej nu ska jag ringa fillen och fixa lite kläder och shit. Lägga mig sen, fan vad skönt. Aja godnatt på er allihopa, hoppas ni får en underbar natt. PUSS
 
 

Kommentar:
#1: julia

De var riktigt mysigt (: <3

Svar: Håller med om det (: <3
Fiskmåsen!

2013-09-12 @ 21:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: