DetDuInteVisste <3

2013-09-28
21:18:35

Kopparbergs Marknad.
Jo nu är det helgen jag längtat till så länge... den blev så här, Fredag morgon, MENS.... livet kan dra någonstans där solen inte lyser. Visst Fredag kvällen bjöd på många hälsningar på vänner. Man kände igen många. En karusell åkning med Kusinen annars ingenting. Idag så vaknar man och kan inte se. Hela vänstra ögat var svullet och hade ont i båda. Högra var lite svullet men inte lika mycket. Lite smörja på det, duscha och fixa iordning sig men några gråtpauser och sen iväg på Marknade men mammsen, mormor och morfar. Trevligt jag köpte två nya skal och sen en jätte god Hallonmunk. Mötte Emmssi en stund, mys ♥ Efter det så blev det sen att dra hem för att åka till Bångro hos andra kusinerna och bli bjudna på kålsoppa (vi barn åt korv). Sen prata massa skit med Sandra och sen blev det att skjutsa dom till byn och sen sitter jag här. Ska snart ut å träffa Iduz en stund, kanske blir att träffa Sandra senare, vem vet. Blir inte så länge, har ont i ögonen och är skapligt trött. Aja ska väl dra ut nu. PUSS
 
 
Mina mobil skal. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: