DetDuInteVisste <3

2013-09-22
20:32:04

Lite tankar som flödar: Idol
IDOL: Ja nu är det ju så här att jag har inte tittat så jätte mycket på Idol. Jag tittade i Fredags och det var just då jag började fundera. När kommer egentligen nästa genombrott av artist? Visst någon av dom var ju riktigt bra men jag menar vissa av dom kunde inte hålla ton. Ville bara ha uppmärksamhet och vissa kunde ju inte ens klä sig som folk. En artist ska väl framförallt sjunga bra men också se äkta och se en smula bra ut också. Botoxläppar? Kille med kofta och skinjacka? En röd landningsbana som hår? och springer runt i bh?? Nej asså Idol skärp er lite. Det är som Bard han klagade på alla som hade mössa på sig på audition, jag menade även fast hen sjöng bra så var det bara mössan han tänkte på. Idol för några år sedan, då var dom bara ute efter sångrösten och resten fixade dom sen liksom, tack vare styling. Första intrycket är sången, visst man kanske inte ska se ut som en slas has men vad spelar det för roll om man har mössa eller inte, hen kanske trivs i mössa. Alla fall så vet jag heller inte vad Baggarna och Bard tänker med när dom väljer personerna. Dom valde några som inte ens kunde sjunga, och SVENSKA FOLKET, tänker ni bara på hurdom ser ut. - Åh han var så snygg, han måste jag rösta på. NEJ! STOPP! Idol handlar väl om sång? ELLER? Blir faktiskt så irreterad på det för om dom sjunger as dåligt och är as snygga så röstar ni på dom! SJUKT! Man ska väl rösta på den man tycker sjunger bäst eller? Utseendet är bara en bonus ifall hen sjunger bra också. NEJ nu fick jag ur mig lite gällande Idol. Tack, det var veckans Lite tankar som flödar. / Toonten
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: