DetDuInteVisste <3

2013-09-12
14:38:45

Nananannanananana batman!
Kom inte på någon rubrik men det göra jag ju aldrig haha. Alla fall så nu är jag med Yvette, vi busar med Lucky och lyssnar på musik. Har väl gått i skolan idag som vanligt. Kort dag så det var faktiskt accepterat att gå till skolan idag. Alla långa dagar är så jävla tröga och långa haha fyfan. Alla fall så igår vad jag till Örebro. Träffade Elin, min psykolog, oc vi pratade ganska mycket så det kändes väl rätt så skönt. Sen var jag med älsklingen och jag tog hand om lillen, han var ju sjuk igår men idag kände han sig bättre så idag åkte han till skolan så jag får inte se han fören imorrn *sadface* 
 
Har köpt mig en fin liten data mus nu så jag är ju så där lagom glad haha. Så jävla nöjd med den, funkar skit bra och den är as sexig också haha. Blir att spela lite Wow sen när Yvette åkt hem, se hur den funkar där haha. I helgen blir det förmodligen massa mys med älsklingen som vanligt om inte nån rolig typ vill hitta på nått. Bara att höra av sig liksom. Nej nu blir det musik och Yvette ska kolla sin fb, så jag bloggar senare. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: