DetDuInteVisste <3

2013-09-26
07:41:29

Nejdu, PRAO DAG 4!
Nu är praodag 4 här och jag taggar som fan. Visst jag gör inte så mycket, inte så mycket som jag inte gjort förut alla fall. Falskprover och vin/öl/cider prover annars inget annat som är speciellt. Idag vid lunch kommer alla fall älsklingen. Så det taggar man väl som fan och han ska sova här tills söndag hoppas vi på så det ska bli mysigt och imorgon kommer mina älskade kusiner, WEHO! Lyssnar på Avicii som vanligt då och laddar upp för en timmes arbete och sen rast en halvtimme för 2 och en halv timme till, sen LUNCH ♥♥♥♥♥
Jaja jag bloggar när jag kommer hem på lunchen, hoppas jag, om jag har tid haha. Nu har jag alla fall inte tid att blogga mer så ja vi hörs sen bloggen. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: