DetDuInteVisste <3

2013-09-19
21:26:44

Ojojoj är ni sjuka eller???
Shit, ganska förvånade jag blir när jag går in för att kolla statistiken på bloggen och ser att det bara har rasat in läsare. Har ni blivit sjuka eller? Haha nejdå det är jätte kul att ni läser och ni får gärna länka och tipsa andra om min blogg. Det vore sjukt kul om jag kunde nå mitt rekord med läsare. Jag lovar också att jag ska alla fall försöka blogga lite oftare och om lite roligare saker haha. Jag måste bara ha något att blogga om, jag tycker ni kan hjälpa till. Vad tycker ni att jag ska blogga om? Ska jag göra nu som jag alltid gjort. Slumpmässigt blogga om min dag eller ska jag ha något speciellt ämne när jag skriver? Aja ni får la komma på något. Jag ska alla fall blogga mer hade jag tänkte mig, nöjda? Haha nej nu ska jag ladda ner sims. PUSS 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: